Vlastnosti ATOMIUM MAX MGSB 200 ml
Mazivo Atomium MAX MGSB je určeno k použití v mechanických převodovkách, zadních nápravách, redukčních převodovkách všech druhů a samosvorných diferenciálech.
Ošetření probíhá jednofázově.
Způsob použití: přidejte do převodového oleje.
Bezpečnostní opatření: Při správném použití není škodlivý.
První pomoc:
-
V případě zasažení pokožky opláchněte látku teplou vodou a poté ještě znovu umyjte mýdlem.
-
V případě zasažení očí vypláchněte oči velkým množstvím vody.
-
V případě požití vyhledejte lékařskou pomoc.
Způsob použití
Přidejte mazivo Atomium MAX MGSB do stávajícího oleje v ošetřovaném zařízení v poměru 10 až 15 ml maziva na 1 l převodového oleje.
Po aplikaci Atomium MAX MGSB jezděte s vozidlem v běžném režimu nejméně 20 minut. Provozujte až do příští pravidelné výměny oleje (nejméně však 2000 km).
Důležité poznámky:
-
Před použitím nádobu s aditivem Atomium MAX MGSB důkladně protřepejte, dokud se nerozpustí všechny přirozené úsady (jedná se o aktivní složky).
-
Aditivum Atomium MAX MGSB nalijte do zahřátého zařízení standardním plnicím hrdlem oleje.
-
Po aplikaci aditiva Atomium MAX MGSB jezděte s vozidlem nejméně 20 minut v jakémkoli režimu (běžný provoz).
-
Doporučujeme provést ošetření mechanické převodovky aditivem Atomium současně s ošetřením motoru nebo těsně po sobě.
-
Mazivo se nedoporučuje používat v případě mechanicky zablokovaných dílů a mechanismů.
-
Mazivo Atomium MAX MGSB je kompatibilní se všemi typy převodových olejů a nemění jejich vlastnosti (mimo syntetických kapalin pro automatické převodovky typu ATF).
-
V zájmu zachování vysoké úrovně ochrany zařízení doporučujeme zopakovat ošetření při každé výměně oleje (tj. každých 50 000 až 70 000 km).
Účinky použití
-
Zlepšuje proces ohlazování ploch v systému, včetně stavu po generální opravě (díky adaptivním schopnostem maziva, jehož cílem je optimalizovat tření sousedních dílů);
-
Prodlužuje životnost zařízení 1,5–2krát (díky snížení intenzity opotřebení);
-
Snižuje třecí ztráty u součástí (v důsledku zlepšení parametrů tření);
-
Zajišťuje maximální ochranu zařízení před opotřebením v případě přetěžování nebo přehřívání při vysokých okolních teplotách;
-
Nezhoršuje provozní parametry pryžových součástí;
-
Značně snižuje hluk a vibrace v převodovkách a zadních nápravách (díky zformování silného a odolného mazacího „polštáře“ a optimalizaci vůlí);
-
Obnovuje optimální vůle v ložiskách a ozubených převodech.
-
Obnovuje lehkost řazení v důsledku vymezení správných vůlí a snížení třecích ztrát;
-
Umožňuje jízdu na krátkou vzdálenost při nedostatku oleje.