Popis produktu:
	 AGRIFARM STOU 10W-30 MC je lehkoběžný multifunkční olej (MFO) třídy SAE 10W-30 vyrobený na bázi MC- syntézy pro motory, řazené převody, systémy s mokrými brzdami, hydrauliky, hydrodynamické spojky v traktorech a jiných zemědělských a stavebních strojích a v užitkových vozidlech.
	Přednosti:
	- 
		Celoroční použitelnost i za nepříznivých klimatických podmínek.
 
	- 
		Bezpečný studený start a nejrychlejší promazání po startu popř. při rozběhu, tzn. významné snížení opotřebení při studeném startu jak u motorů tak i u převodovek.
 
	- 
		Stabilní mazací film při vysokých teplotách popř. vysokém zatížení.
 
	- 
		Bezproblémová použitelnost i s katalyzátorem a při použití bezolovnatého benzínu.
 
	- 
		Mísitelnost a snášenlivost se všemi značkovými motorovými a převodovými oleji na bázi konvenčních základových olejů, popř. tzv. syntetických olejů.
 
	- 
		Možnost nejrozsáhlejší racionalizace olejů. To je umožněno jeho multifunkčním charakterem (MFO).
 
	- 
		Bezproblémové používání i když je jako pohonná látka používáno MEŘO (FAME).
 
	- 
		Optimální provozní viskozita při každé teplotě a zátěži, tzn. nejmenší opotřebení a vysoká provozní bezpečnost, jakož i lepší uchování hodnoty motorů, převodovek a hydraulických systémů.
 
	- 
		Vysoká teplotní zatížitelnost po celou dobu mezi výměnami oleje. Olej je vhodný pro použití v přeplňovaných motorech (tzn. "turbofest").
 
	- 
		Velmi dobrá střihová stabilita v motorech  v převodovkách, tzn. že třída SAE čerstvého oleje se nemění ani během velmi dlouhého intervalu výměny oleje. Díky tomu má olej stále správnou viskozitu - olej tedy ani neřídne ani nehoustne.
 
	- 
		Bezpečná ochrana před usazeninami, kaly a korozí i za velmi nepříznivých provozních podmínek. Tím je zajištěna mimořádně vysoká provozní bezpečnost.
 
	- 
		Úspora energie, tzn. snížení spotřeby paliva, jak ve fázi zahřívání, tak i při plné zátěži. Dle praktických zkušeností je snížení spotřeby paliva v motoru cca 3% proti konvenčním olejům SAE 15W-40 a v převodovkách až o cca 1,5% proti konvenčním olejům SAE 80W.
 
	- 
		Nejnižší možná spotřeba oleje mimo jiné také díky velmi malé ztrátě odpařováním. Dle zkušeností může být spotřeba oleje při použití v motoru nižší až o 20% proti tradičním olejům SAE 15W-40.
 
	- 
		Redukce obsahu částic ve výfukových plynech vznětových motorů.
 
	- 
		Ochrana před pěněním při vysokých otáčkách.
 
	Pokyny pro používání:
	- 
		Bez ohledu na dosavadní proběh motoru lze přejít na olej AGRIFARM STOU 10W-30 MC bez výplachu.
 
	- 
		Likvidace použitého oleje AGRIFARM STOU 10W-30 MC je bez problémů, EKO je 130205.
 
	AGRIFARM STOU 10W-30 MC je v praxi ověřen a vyzkoušen v agregátech pro následující specifikace a oblasti použití:
	
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				  | 
			
				  | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				 Agregát | 
			
				 Druh | 
			
				 Předpis | 
			
				 Klasifikace | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				  | 
			
				 Viskozita | 
			
				 Specifikace | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				 Motor | 
			
				 Vznětové a zážehové motory bez přeplňování | 
			
				 SAE 10W-30 | 
			
				 ACEA E2 | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				  i přeplňované turbodmychadlem | 
			
				 SAE 10W-30 | 
			
				 API-CF-4/ SG | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				  | 
			
				 SAE 20W-30 / SAE 20W-20 | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				 Převody | 
			
				 
					 Řazené převodovky synchronizované a   nesynchronizované 
			 | 
			
				 SAE 80W | 
			
				 API GL-4 | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 Řazené převody v pracovních strojích | 
			
				 SAE 80W | 
			
				 API GL-4 | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 (např. traktory, kombajny, stavební stroje) | 
			
				  | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 Převodové-hydraulické systémy se  | 
			
				 motorové oleje třídy HD | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 společnou olejovou náplní bez "mokrých brzd" | 
			
				 SAE 10W, 20W-20, 30 | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 Převodové-hydraulické systémy se  | 
			
				  | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 společnou olejovou náplní s "mokrými brzdami" jako | 
			
				  | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 John Deere J 27, J 20 C | 
			
				 MB 227.1 | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 Case MS 1207 / 1210 | 
			
				 ALLISON C-4 | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 Ford WSS-M2C 159-C | 
			
				 CAT TO-2 | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 Ford WSS-M2C 134-C | 
			
				 AFFNOR NFE 48603 HV | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 DIN 51524 T3 | 
			
				 New Holland 82009201/2/3 | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 ZF TE-ML 06B, 06F, 07B | 
			
				  | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 MF CMS | 
			
				 M1135/M1139/M1143/M1144 | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 MAT 3525 / 3526 | 
			
				 STOU / MFO | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 Nápravové převody pracovních strojů | 
			
				 SAE 80W | 
			
				 API GL-4 | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 (např. traktory, kombajny, stavební stroje) | 
			
				  | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				 Mechanické převody řízení  (v zemědělských a stavebních strojích) | 
			
				 SAE 80W | 
			
				 API GL-4 | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				 Hydrauliky | 
			
				 Hydraulické systémy | 
			
				 ISO VG 32, 46, 68, 100 | 
			
				 HVLP-D | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				 Spojky | 
			
				 Hydrodynamické spojky | 
			
				 ISO VG 32 | 
			
				  | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				 Motorové  oleje | 
			
				  | 
			
				  | 
			
				 HD - SAE 10W | 
			
				  | 
		
		
			| 
				  | 
			
				  | 
			
				  | 
			
				  | 
			
				  |