Mazivo Atomium MGSB je určeno k ošetření mechanických převodovek, zadních náprav, redukčních převodovkek všech druhů a samosvorných diferenciálů.
Ošetření probíhá jednofázově.
Bezpečnostní opatření: Při správném použití není škodlivý.
První pomoc:
-
V případě zasažení pokožky opláchněte látku teplou vodou a poté ještě znovu umyjte mýdlem.
-
V případě zasažení očí vypláchněte oči velkým množstvím vody.
-
V případě požití vyhledejte lékařskou pomoc.
Způsob použití
Přidejte mazivo Atomium MGSB do stávajícího oleje v ošetřovaném zařízení v poměru 30 ml maziva na 1 l převodového oleje. Po aplikaci Atomium MGSB jezděte s vozidlem v běžném režimu nejméně 20 minut.
Provozujte až do příští pravidelné výměny převodového oleje.
V případně značného opotřebení převodovky doporučujeme ošetření zopakovat po ujetí 5000 km bez výměny oleje.
Důležité poznámky:
-
Před použitím nádobu s aditivem Atomium MGSB důkladně protřepejte, dokud se nerozpustí všechny přirozené úsady (jedná se o aktivní složky).
-
Aditivum Atomium MGSB nalijte do zahřátého zařízení standardním plnicím hrdlem oleje.
-
Po aplikaci aditiva Atomium MGSB jezděte s vozidlem nejméně 20 minut v jakémkoli režimu (běžný provoz).
-
Doporučujeme provést ošetření mechanické převodovky aditivem Atomium současně s ošetřením motoru nebo těsně po sobě.
-
Mazivo se nedoporučuje používat v případě mechanicky zablokovaných dílů a mechanismů.
-
Mazivo Atomium MGSB je kompatibilní se všemi typy převodových olejů a nemění jejich vlastnosti (mimo syntetických kapalin pro automatické převodovky typu ATF. Používá-li převodovka náplň typu ATF, aplikujte Atomium AGSB 80).
-
V zájmu zachování vysoké úrovně ochrany převodovky doporučujeme zopakovat ošetření při každé výměně oleje v převodovce (tj. každých 50 000 až 70 000 km).
Účinky použití
-
Zlepšuje proces ohlazování ploch v systému, včetně stavu po generální opravě (díky adaptivním schopnostem maziva, jehož cílem je optimalizovat tření sousedních dílů);
-
Prodlužuje životnost zařízení 1,5–2krát (díky snížení intenzity opotřebení);
-
Snižuje třecí ztráty u součástí (v důsledku zlepšení parametrů tření);
-
Zajišťuje maximální ochranu zařízení před opotřebením v případě přetěžování nebo přehřívání při vysokých okolních teplotách;
-
Nezhoršuje provozní parametry pryžových součástí;
-
Značně snižuje hluk a vibrace v převodovkách a zadních nápravách (díky zformování silného a odolného mazacího „polštáře“ a optimalizaci vůlí);
-
Obnovuje optimální vůle v ložiskách a ozubených převodech.
-
Nemění chování ani technické parametry systémů spojek v olejové lázni;
-
Umožňuje jízdu na krátkou vzdálenost při nedostatku oleje.